wtorek, 16 września 2014

Oriflame Love Nature maseczka peel-off winogronowa.

W serii Oriflame Love Nature pojawiła się wyczekiwana przeze mnie maseczka typu peel-off z ekstraktem z winogron bogata w antyoksydanty:


Maseczka zapakowana w ładną 50 ml tubkę, cena promocyjna katalogowa już od 9,90 PLN.



Konsystencja gęstego żelu typowa dla maseczek peel-off czyli zastygających na skórze i zamieniających się w elastyczną łatwą do ściągnięcia płachtę, przyjemnie i łatwo się ją nakłada a po 20 minutach zdejmujemy w całości i zmywamy ewentualne pozostałe resztki, przecieramy skórę twarzy tonikiem i wklepujemy ulubiony krem.


Zapach bardzo przyjemny, jak cała winogronowa seria Love Nature, relaksujący.
Po użyciu maseczki skórą jest miękka, zrelaksowana a pory skóry wyraźnie ściągnięte.
Następną maseczką jaką wypróbuję będzie głęboko nawilżająca z wyciągiem z aloesu również z serii Love Nature.

4 komentarze:

  1. Wróciła Pani, bardzo się cieszę i będę zaglądać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa i zapraszam:)

      Usuń
  2. Ja bardzo bym chciała wypróbować jakąś maseczkę ale brak mi czasu naprawdę a szkoda bo dziewczyny sobie chwalą :) Pozdrawiam Joanno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też z czasem słabo ale na maseczkę zawsze znajdę parę minut, kosmetyki to mój nałóg:)

      Usuń