sobota, 8 lutego 2014

Oriflame Milk&Honey Gold.

Seria Milk&Honey Gold to prawdopodobnie jedna z najdłużej i najlepiej sprzedających się kosmetyków z oferty Oriflame.
Świetne działanie i przyjemny charakterystyczny zapach produktów powodują, że ja również od kilku lat jestem ich fanką, szczególnie w okresie jesienno-zimowym.


Dwa ulubione produkty z mlekiem i miodem: krem pod prysznic oraz cukrowy peeling, ceny promocyjne katalogowe już od 12,90 PLN.




Krem pod prysznic o pojemności 200 ml w tubie z wygodnym zamknięciem, opakowanie z dobrej jakości plastiku i ładna szata graficzna.


Konsystencja średnio gęsta, kremowo-żelowa, zapach niepowtarzalny, otulający i luksusowy, dla mnie cudowny. Ale znam osoby, które go nie lubią... Dokładnie myje, dobrze się pieni, nie podrażnia i nie wysusza nawet bardzo wrażliwej skóry. Pozostawia przyjemne uczucie czystości i miły zapach nie tylko na skórze ale również w całej łazience.


Peeling cukrowy zamknięty w 200 ml tubie z wygodnym zamknięciem, również ładne i dobrej jakości opakowanie.


Konsystencja gęstego żelu z drobinami cukru i oczywiście charakterystyczny dla serii zapach. Doskonale ściera, myje i wygładza skórę, nie podrażnia i nie wysusza. Po jego użyciu skóra jest miękka, gładka i pachnąca.
Dla pełnego efektu pielęgnacyjnego i przedłużenia na skórze tego zapachu polecam krem do rąk i ciała Milk&Honey.

6 komentarzy:

  1. Te serię bardzo chwalą moje klientki , mnie jakoś nie przypadła do gustu od początku ale dziewczyny sobie chwalą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w pewnym momencie przesyt tym mlekiem z miodem ale ponownie wróciłam po dość długiej przerwie i znów jest zachwyt:)

      Usuń
  2. bardzo lubię ten peeling, piękny zapach i niezły z niego ździerak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajnie nawilża, pozostawia taką delikatną warstwę ochronną na skórze ale nie klejacą i nie tłustą:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W następnym katalogu będzie fajna promocja, krem pod prysznic i krem do ciała za 29,90 PLN, będą moje:)

      Usuń