poniedziałek, 29 września 2014

Oriflame Optimals mleczko do demakijażu.

W serii Optimals dla cery suchej i wrażliwej jest cudowne mleczko do demakijażu. Doskonale usuwa makijaż nie podrażniając nawet bardzo wrażliwej skóry twarzy.


Pojemność 200 ml, często w promocji ok.16 PLN.





Opakowanie z wygodnym dozownikiem działajacym bez żadnego problemu, dozuje odpowiednia ilość produktu, wystrczy podsunąć płatek kosmetyczny i gotowe.


Konsystencja idealna, nie tłusta, nie za rzadka, przyjemny i deliktany zapach. Mleczko nie jest tłuste więc polecam do demakijażu nie tylko skóry suchej ale każdej, która lubi łagodny demakijaż Wprzypadku skóry mieszanej lub tłustej po użyciu tego mleczka wystarczy użyć odpowiedniego żelu myjącego, który dokładnie oczyści i zmatowi skórę.
W przypadku cery suchej po użyciu mleczka wystarczy użyć toniku i wklepać ulubiony krem.
Ja po użyciu tego mleczka myję jeszcze twarz żelem przy pomocy szczoteczki a na koniec używam toniku i wtedy mam 100 procentową pewność, że moja skóra jest czysta i przygotowana na przyjęcie kremu. To już moje czwarte opakowanie i po krótkiej przerwie na testy innych tego typu produktów wracam do tego mleczka z ogromną przyjemnością.

2 komentarze:

  1. Moja ukochana seria . Mam tonik i kremy na dzień i na noc z tej serii. Nie używam żadnej innej . Moja sucha i wrażliwa skóra na policzkach po użyciu tej serii odżywa. A tonik co najważniejsze nie ściąga jak to robiły inne toniki. Polecam każej dziewczynie o suchej i wrażliwej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tonik różowy z tej serii jest doskonały:)

      Usuń