wtorek, 28 października 2014

Oriflame Miss Giordani.

Miss Giordani Oriflame to nowa perfumowana woda będąca połączeniem nut włoskich kwiatów neroli, sorbetu z mango i czerwonej papryki.


Elegancki szklany flakon o pojemności 50 ml, dodatkowo ładny złoty logowany kartonik oczywiście foliowany.





Korek równie efektowny, mocno złoty.


Woda Miss Giordani wpisuje się w trendy zapachowe tej jesieni, jest kobieca, radosna ale nie ciężka i nie słodka, doskonale sprawdzi się zarówno na dzień do jeansów i ciepłego swetra jak i na wieczór do czarnej koronkowej sukienki, jest dość trwała i ładnie rozwija się na skórze. Ci którzy znają bestsellerowy zapach Oriflame Giordani Gold będą zaskoczeni lekkością nowego zapachu przy jednoczesnym zachowaniu poczucia klasycznej elegancji. Ja jestem mile zaskoczona...
Poproście o próbkę konsultantkę Oriflame i przetestujcie zapach na własnej skórze.

5 komentarzy:

  1. tez mi się spodobała,lekka ale nie przesłodzona, z tej serii lubię GG White

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zrozpaczona, że wycofują mój ukochany Mirage... Jaką wodę mogłaby Pani polecić jako zastępstwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirage jest wyjątkowy i inny niż wszystkie. Nie ma podobnego ale może nowe które będą wchodziły będą miały podobne nuty zapachowe. Wycofują z katalogów ale często można takie perfumy zamówić w jeszcze lepszej cenie z ofert dodatkowych pozakatalogowych:) Ja też miałam kilka ulubionych zapachów z Oriflame, które zostały wycofane i do tej pory nie mogę znaleźć zamienników:(

      Usuń
    2. Ja tak miałam z Freya i jeszcze tęsknię za Nomadic. Każdy z nich był wyjątkowy i zaskakujący. A firma mam wrażenie zostawia te wtórne i bezpieczne.

      Usuń