niedziela, 16 listopada 2014

Milk&Honey Gold Cream.

Dla tych, którzy nie znają jeszcze kremu do rąk i ciała z serii Milk&Honey Gold 15570:


Krem w ładnym plastikowym słoiku o pojemności 250 ml, często w promocji i wiązanych ofertach katalogowych.





Pod zakrętką zabezpieczony folią.


Konsystencja według mnie doskonała, luksusowa, lekkiego budyniu. Szybko się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną i przyjemnie gładką. A zapach...cudowny, ja jestem w serii Milk&Honey Gold zakochana od wielu lat. Każdy, któremu spodobał się zapach kosmetyków z tej serii chwali ich działanie i do nich powraca.


Uwielbiam jego konsystencję, zapach, właściwości oraz opakowanie.
Krem poznałam kilka lat temu, zamawiałam go przez długi czas, używałam na zmianę z kilkoma nowościami, potem testowałam tylko nowości, rok temu powróciłam i używam go ponownie z ogromną przyjemnością.


W katalogu nr.17/2014 krem do ciała w specjalnym Świątecznym opakowaniu i super cenie.
Polecam.

1 komentarz:

  1. Miałam go lata temu. ale o ile dobrze pamiętam, to konsystencja była rzadsza...
    Calkiem fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń