sobota, 8 listopada 2014

Oriflame kpl ręczników Luxorious.

Obiecany post z kolejnym dodatkiem z Oriflame. Tym razem komplet ręczników Luxorious:


Ręczniki opakowane w grubą folię, przewiązane satynową wstążką, idealnie nadają się na prezent.
Cena promocyjna katalogowa (obecna oferta dodatkowa) to 49,90 PLN.





W komplecie są trzy sztuki ręczników o wymiarach: mały do twarzy 30 cm x 30 cm, średni do rąk 50 cm x 70 cm oraz duży kąpielowy 140 cm x 70 cm.


Wszystko ładnie wykończone, równo zszyte.


Kolor pięknego turkusu.


Ręczniki są bardzo miękkie, puszyste i wykonane ze 100 % dobrej jakości bawełny. Dobrze wchłaniają wodę. Proponuję przed pierwszym użyciem wyprać ręczniki osobno lub z podobnym kolorem rzeczy bo mogą odrobinę jak wszystkie ręczniki za pierwszym razem farbować, ja wyprałam z ciemnymi beżowymi i ich nie zafarbowały.


Ręczniki kupiłam dla siebie, sama zrobiłam sobie prezent:)
Idealnie pasują do turkusowego pojemnika na mydło, który kupiłam w Ikei za 12,99 PLN. Ożywiają łazienkę i cieszą moje oczy, uwielbiam taki jasny turkus.

3 komentarze:

  1. Ładny zestaw. Dawno nie miałam nic z Ori.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne rzeczy mają ale kosmetyki też warto wypróbować, ja z każdego katalogu znajduję coś ciekawego dla siebie:)

      Usuń
  2. Ręczniki wyglądają na porządne :)

    OdpowiedzUsuń