wtorek, 4 listopada 2014

Orilflame The One Amethyst Rock.

Nowy odcień lakieru do paznokci z serii Oriflame The One z kolekcji jesień-zima 2014:


Piękny odcień fioletu z migoczący drobinkami w kolorach fioletu oraz starego i różowego czy nawet miedzianego złota.




Drobinki są małe i tworzą raczej efekt galaxy niż brokatu.


Mój odcień to numer 31194 Amethyst Rock.


Lakier tworzy gładką żelową taflę na paznokciach, drobinki są niewyczuwalne. Jeśli nałożymy dwie grusze warstwy to zmycie lakieru zajmie odrobinę więcej czasu niż zwykłego lakieru z serii The One.


Kolor jest obłędny, w każdym świetle wygląda inaczej, odcień na paznokciach jest tak intensywny jak w butelce. Dość szybko schnie i trzyma się długo, u mnie jakieś trzy-cztery dni kolor jest idealny, bez żadnego uszczerbku a potem zaczyna się ścierać na końcówkach. I tak nie trzymam dłuzej lakieru ponieważ szybko rosną mi paznokcie a poza tym lubię zmieniać kolory.


Pędzelek standardowy jak w innych lakierach Oriflame The One czyli szerszy na wygodnej i dłuższej rączce.


Polecam odżywczy zmywacz do lakieru z serii oriflme The One  który zmienił opakowanie ale nadal jest tak dobry jak w starej butelce.
Obecnie w katalogu 15/2014 wszystkie lakiery The one zamówicie w atrakcyjnej cenie , jedyne 11,90 PLN (katalogowa) za sztukę.

5 komentarzy:

  1. Czekam na niego, lubię fiolety mam nadzieję, że mi się spodoba, ta seria udana aczkolwiek ciemniejsze kolory lepiej kryją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te odcień kryje dobrze i jest cudowny:)

      Usuń
  2. Bardzo ładny. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domówiłam jeszcze inne kolorki, muszę wrzucić post ze zdjęciami:)

      Usuń
  3. To czekam, ja mam jeszcze złoty, też ładny metaliczny bez takich drobinek, jak fiolet

    OdpowiedzUsuń