poniedziałek, 9 lutego 2015

Oriflame Tender Care Rose.

Teraz ulubiony krem klientów Oriflame Tender Care w wersji różanej. Skład kremu został dodatkowo wzbogacony olejkiem różanym:


Jeśli zapach różany to opakowanie musi być różowe, pojemność niezmienna czyli 15 ml, cena promocyjna katalogowa od 9,90 PLN.



Ładny kartonik i równie ładna mała beczułka z dawnym logo firmy to już znak rozpoznawczy tego produktu. Ten skoncentrowany mini krem przeznaczony jest do pielęgnacji ust, skórek wokół paznokci oraz wszystkich suchych miejsc na skórze a nawet w okolic oczu. Cudownie zmiękcza, wygładza, odżywia i chroni.


Zapach delikatnie różany, bardzo przyjemny, konsystencja według mnie mniej zbita niż inne wersje tego kremu, łatwiej się rozsmarowuje i wydaje mi się, że lepiej działa. musicie sami wypróbować i ocenić...


Od ponad dwóch tygodni to mój ulubiony Tender Care, czekałam długo na taką wersję zapachową...Super zamiennik dla znanego balsamu do ust Dior Creme de Rose, nawet odważę się stwierdzić, że jest lepszy.
Spieszcie się bo to edycja limitowana!

3 komentarze:

  1. Pielęgnacyjnie super ale moja mama narzeka, że za słabo pachnie... A ja odkąd go mam to mam też katar więc jestem nieobiektywna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie rzeczywiście delikatnie ale może to dobrze bo jakby miał mocny zapach to i smak też by był mocny a nakładając balsam na usta też można wyczuć smak niestety, wydaje mi się że taki mocny smak róż chyba nie byłby za ciekawy?

      Usuń
    2. Myślę, że to kwestia gustu. Ja tam za różanym zapachem nie szaleję, moja mama bardzo lubi więc wolałaby mocniejszy :) mi najbardziej odpowiadał wiśniowy :)

      Usuń