piątek, 28 sierpnia 2015

Pomadka w kredce The One Colour Sweet Rose.

Udoskonalona pomadka w kredce w serii The One tym razem w wersji wykręcanej, której nie potrzeba już temperować:


Wysuwana kredka w rozmiarze jumbo, cena promocyjna katalogowa od 19,90 PLN.





Opakowanie z dobrej jakości plastiku, zapach pomadki neutralny,typowej tradycyjnej pomadki. Jest to pomadka ze składnikami odżywczymi czyli połączenie balsamu do ust z pomadką i według mnie zapach np.owocowy byłby bardziej wskazany i na pewno przyjemniejszy.


Pojemność 2,8 g, łatwo się wysuwa i wsuwa, nie topi się i nie łamie.


Mój odcień to 31626 Sweet Rose.


Odcień różu bez drobinek, daje efekt nawilżonych i gładkich ust. Kolor subtelny, można jednak stopniować intensywność nakładając kolejne warstwy pomadki.


W katalogu znajdziecie 5 odcieni.

2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam okazji wypróbować takiej kredki. Jakoś nie przemawia do mnie ta forma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jest to normalna pomadka ale cieńsza i opakowanie przypomina grubą konturówkę, Osobiście wolę błyszczyki i tradycyjne pomadki ze względu na ładniejsze opakowania ale z ciekawości postanowiłam wypróbować tą kredkę:)

      Usuń