niedziela, 22 stycznia 2017

Oriflame Eclat Mademoiselle.

Eclat Mademoiselle to nowa wersja zapachowa serii Eclat w bardzo paryskim stylu:


Woda toaletowa o pojemności 50 ml, cena promocyjna katalogowa 69,90 PLN.



Opakowana w ładny elegancji kartonik i zabezpieczona folią.


Flakon bardzo ładny, szklany i starannie wykonany.


Kompozycja białego hibiskusa, słodkiego jabłka i piżma ( kategoria kwiatowo-owocowo-zielona ) tworzy kobiecy i lekki zapach dla fanek paryskiego stylu i niewymuszonej elegancji. Lubię delikatnie słodsze aromaty, bardziej pudrowe  ale ten wyjątkowo ładnie rozwija się i dość długo utrzymuj na mojej skórze oraz ubraniach i nie wiem dlaczego ale bardzo mi się spodobał. Może dlatego, że podoba mi się paryski styl a ta woda do niego pasuje... Idealny do pracy i na spotkania, nie jest nachalny ani męczący, raczej przyjemny i subtelny. Jest nieco inny niż znane mi do tej pory zapachy, warto poprosić o próbkę konsultantkę i sprawdzić na własnej skórze.

Kupując wodę Eclat Mademoiselle otrzymujecie w prezencie regulowany pierścionek z brzoskwiniowym oczkiem.

Dostępna jest również wersja dla mężczyzn czyli woda Eclat Lui z prezentem w postaci spinek do mankietów.


Zapach kojarzy mi się z wiosną ale lubię takie lżejsze aromaty używać również zimą więc nowy Eclat dołączył już teraz do moich ulubionych zapachów.
Polecam.

4 komentarze:

  1. A ma Pani może pierścionek do pokazania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam bo wodę zamawiałam jeszcze w katalogu poprzednim w zestawie specjalnym sprzedawcy a w nim nie było niestety pierścionka a szkoda bo powinien być.

      Usuń
    2. No dokładnie, szkoda :/ ja jestem ciekawa nowych opakowań Nature Secrets bo podobno mają je zmieniać...

      Usuń
    3. Tak widziałam już zdjęcia i wstawiałam na FB w grupie, mi się podobają ale zdania były podzielone.

      Usuń